Proč nehubnu?


S nastávajícím teplým počasím by asi mnohý z nás chtěl shodit nějaké to kilo, které bude zbytečně vidět v tričku nebo letních šatech. K zmenšení tukových buněk ale rozhodně nepatří jen začít cvičit. Nejdříve pravděpodobně nějaké to kilo shodíte, pak se vám ale váha zastaví, a přes cvičení a mnohé zaručené diety najednou přestanete hubnout. Ke snížení hmotnosti opravdu nestačí pojídání vloček a zeleniny a nějaký ten čas strávený v posilovně, je potřeba zaměřit se také na správný životní styl a udělat v něm několik změn.
metr na váze
1.       BUĎTE TRPĚLIVÍ
Ne vždy hubnete tak rychle, jak byste si představovali. Shodíte dvě kila, a máte pocit, že je to málo. Určitě to nepovažujte za selhání, a dejte všemu více času. Hubnutí trvá déle než pár týdnů, proto buďte trpěliví, dodržujte správný jídelníček, nezapomínejte cvičit, a uvidíte, že za dalších pár týdnů bude výsledek efektivnější.
kontrola při hubnutí
2.       HLÍDEJTE SI KVALITU JÍDLA
Kvalitním jídlem dostane vaše tělo všechny potřebné vitamíny, minerály, enzymy a další potřebné látky. Pokud budete jíst pokrmy o tyto látky ošizené, vaše tělo bude říkat, že má stále hlad. Zaměřte se proto na kvalitu jídla, vyhněte se cukrům, sladidlům, průmyslovým tukům, konzervantům, dochucovadlům, aromatům a dalším nezdravým věcem, a raději investujte do kvalitního jídla. Uvidíte, že jedinou změnou ve vašem jídelníčku bude právě ta na kvalitě potravin.
vaření na páře
3.       NEDOSTATEK SPÁNKU
Pokud si nedopřejete spánek alespoň sedm hodin denně, váš cíl shodit rychle nějaké to kilo bude nedosažitelný. Spánek totiž velmi ovlivňuje rychlost apetitu. Pokud si dopřejete dostatečné množství spánku, bude to mít ohromný vliv na hubnutí.

4.       PEVNÁ VŮLE A MOTIVACE
Než se pustíte do hubnutí, motivujte se, proč chcete dosáhnout nižší váhy. Bez správné motivace brzy upustíte od dodržování prováných zásad hubnutí, a vaše trápení vezme za své. Také se zbavte špatných návyků a vytvořte si návyky nové, správné.

Proč nehubnu?
Ohodnoťte příspěvek