Na vzhledu záleží

Můžeme mít dokonalou síť dodavatelů, vyspělou techniku, kvalifikované zaměstnance, vstup na všechny trhy a unikátní business plán. Vše nám bude ale k ničemu, pokud bude vystupovat jako škaredé káčátko, o které nikdo nemá zájem.


Zde by měl přijít na řadu marketing. Pokud však nejsme globální společnost, která má vlastní marketingové oddělení musíme se spoléhat na naše vlastní schopnosti a dovednosti. Důležité je tedy budou svůj brand a pozitivně prezentovat firmu okolnímu světu. Když nebudeme vidět, jak si nás může nějaký zákazník všimnout, že jsme unikát nebo si dokonce od nás něco koupit.
světový podnikatelé.jpg


První cestou, kterou využívá spoustu firem zejména těch průmyslových jsou veletrhy. Zde může každý podnik umístit svůj stánek a prezentovat se před veřejností. Zde hraje vzhled velice důležitou roli. Kdo zastupuje náš stánek, jak je oblečen. Co nabízíme svým potenciálním klientům, jak barevné logo máme. Celkové vzezření stánku by nemělo být příliš křiklavé, poté by mohlo zákazníka spíše odradit. https://www.loupak.fun/video/navody/18524-jak-odradit-kluka-od-flirtovani Stánek je ideální místo, kde najít jak příležitostné zákazníky, tak i dlouhodobé obchodní partnery.


Neměli bychom zapomínat ani na prezentaci na webu. Kdo není na internetu jako by nežil a u firem to platí dvojnásob. Většinu potenciálních zákazníků dnes zachytíte na síti, kdy pomocí reklam a prokliků můžete nasměrovat zákazníka přímo k vám. Vzhled webu je jedna z nejdůležitějších věcí.


Musíme si tedy sehnat dobrého grafika, který nám vytvoří web odpovídající dnešním potřebám a našim požadavkům. Na naše stránky bychom navíc měli přidávat pravidelně články, které jsou méně než rok staré.
inovace podnikání.jpg


Ruku v ruce našemu webu by měly jít také naše facebookové stránky. Ty jsou následně vhodně sladěny jako naše webové stránky, pokud se tak nestane zákazník se těžko dostane na náš web, kde probíhá obchod. V rámci Facebooku můžeme také odpovídat na dotazy, což vytvoří dojem, že našemu klientovi rádi nasloucháme.


V neposlední řadě je příhodné využívat reklam, které často zlákají i příležitostné klienty.


Na vzhledu záleží
Ohodnoťte příspěvek